marți, 8 iulie 2008

5. Laura ORIAN


Studiez muzica de la 7 ani, trecând prin Liceul de Muzica respectiv Academia de Muzica (Cluj). În anul 2000 am intrat in grupul de muzica SENSOR, moment in care a început si experienţa mea muzicala adevărata. Am început ca percuţionist la instrumente neconvenţionale , deoarece acesta era limbajul de exprimare artistica al trupei la momentul respectiv. Anii care au urmat au reprezentat o evoluţie continua si o dorinţa de a explora noi orizonturi ca artist. Am început să creez si să cant , vocal, devenind astfel solista acestui grup. Am scos pe piaţa muzicală, alături de Sensor, doua albume "Lands. Distant voices" (2002) respectiv "Evolution" (2004), iar al treilea album Sensor va apărea anul acesta .

Am o experienţa de scena bogata, am concertat in România cat si in străinătate, în Franţa, Germania, Rusia, Lituania, Letonia, Slovenia, Belgia, Singapore, etc.

În 2007 am început un proiect muzical personal, sub numele de SPECIA, fiind extrem de pasionata de muzica electronica. Momentan lucrez la acest proiect, scopul final fiind acela de a crea un album si un spectacol.

Iubesc muzica si arta, in general. Mă interesează sa fiu un artist complet, nu doar un simplu interpret. În acelaşi timp, vreau sa ţin cont în creaţiile mele de vibe-ul muzicii actuale, mă raportez la lumea întreaga, nu doar la România. In rest, îmi place sa îmi trăiesc viata, sa cunosc oameni si locuri noi…

Niciun comentariu: